Mengharap..

heyy y'all.
today 1st day of april.
APRIL FOOL!! 
bnde ni da mcm kebudakan.hehe
so, fool peoples around.
but i feels like fool creature in this world.
mungkin aku ni terlalu mengharap kot dgn manusia yang blom tntu jodoh aku?
yup aku bodoh sebab terlalu pcaye kata hati aku.
hmm.
mlm td aku bz buat mse msg tgh malam td dia msg semacam je.
 kje,dia kta dia nk tggu aku.
aku tnye la ade pape yang xkena je then dia kt aku jujur dan terus terang dgn aku semuanya.
xsangke lak kejujuran dia akan bg aku kesedihan.
dia kata dia syg kt aku tp hati dia pada org lain.
patutlah dia kata jgn tggu dia.
selama ni aku tggu dia sehinggakan cinta orang lain aku tolak kerana tggu dia.
sekarang baru aku sedar apa yang aku buat ni salah.
nak marah pn xboleh, nk sedih pn xboleh.
bnde nk jadikn.
dah takdir aku slalu kne 'kencing'.
HAHA!
so,life must go on right?
assalamualaikum.

P/S : lebihh baik tipu daripada terus terang.

0 comments:

Catat Ulasan