Sad Sad Story About Abang Karim..

Assalamualaikum.
heyy sumee.
sihat tak?
hope korg baik2 saje.
aku?
ok je:)
ok,this time aku nak cite pasal Abg Karim.
cite dia memang menyayat hati sgt2.
aku dnga citye ni semalam(29.3.2010) kt radio era.fm dalam Merisik Khabar.
Maybe ade antara korg yg da dnga. 
So Abg Karim mengadu masalahnya kepada Pak Nil.
Begini ceritanya..
 Abg Karim ni dia seorg suami yang ditimpa pelbagai masalah, kerja xtetap.
oleh itu, ade la sikit terganggu sedikit masalah kewangan dalam hidupnya.
Bak kata pepatah 'sudah jatuh ditimpa tangga'.
Ade masalah,bertambah plak lg masalah lg bile isteri Abg Karim ni menjauhkan diri daripada dia dgn membawa anak dia skali.
Abg Karim rindu sgt2 kt anak dia, dia merayu kat isteri dia supaya jgn benci dia.
Isteri dia kurang ajar dgn dia mybe salah dia gak sbb keje xtntu pg malam smpai xsempat nk lyan ank isteri so dia mntak maaf.
Dia kata akan berusaha sedaya upaya untuk jadi manusia yang terbaik.
Sape yg nk jadi manusia xberguna kn?
Dia mintak isteri dia ingat Allah, dia nk happy mcm dulu.
Teresak2 Abg Karim menangis.
Tersentuh hati aku dnga dia menangis.
Sedih sgt,ade anak pn xdapat jmpe.
Isteri pn da benci,sian Abg Karim.
Hina sgt ke dia?
Dia pn manusia, ade dugaan sendiri.
Bayangkan korg berada di tempat dia?
Kita semua pna buat dosa.
Manusia mane yg xterlepas dari kesilapan kan?
`Kita semua xsempurna.
P/S : ade sambungan tp nnt la aku smbung kalo korg nk komen la. Sambungan lg sedey. To be Continued..

0 comments:

Catat Ulasan