Zarith Najwa Binti Abdul Malik

Assalamualaikum to all.
Sape nama kat ats tu?
thats my new love.
nama dia zarith najwa bt abd malik.
yeah aku baru je kapel dgn dia, mmber2 aku pn blom tau pasal dia.
bialah dorg tahu sndri.
hope xde yang patah hati. hehe
dalam dunia ni semue bnde cpt tersebar mcm internet bergerak,rite?
aku btol2 cintakan dia even ktorg da lame knal.
dia datang ble org yang aku mengharap tu, xterima aku.
so nape nk tebalkan muke ble da org xske.
smpai ke hari ni aku menjalin cinta dgn dia.
moga akan berterusan smpai oksigen xde dalam badan aku nih.
dah penat la mencari2 bnde yang xkekal nih.
i love you zarith najwa bt abd malik!!
to F sorilah,aku dah curik hati dia.
just go on with I ko. jgn sakitkn hati org, nnt ko akan merasakannya bro.



p/s : xsgke lak aku bercinta dengan gadis handal dalam silat

2 comments:

alep DARLING :) 8 April 2010 pada 2:22 PG  

hm??

Najwaa Malikk 8 April 2010 pada 10:01 PG  

haha, pa, ma xdelah handal sgt kott.. :p

Catat Ulasan